Post by founmompdamopang on Feb 20, 2022 4:53:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka pengar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope 2 2022 version ▞▞▞
Det är ett bra spel nästan inga annonser men behöver fortfarande lite arbete .... men jag rekommenderar definitivt den här appen
Det här är ett av de bästa spelen jag har stött på som barn. Det är superavkopplande och du kan ha lite tid för dig själv bara att spela detta. 5 stjärnor 🌟
Dåligt
Mycket trevligt spel devolopers gjorde ett så fint arbete med spelet sedan (klippa repet 1) 😍😍😍
Annonsspam kopierade spel. 2 stjärnor för att det är kul
Okej... Jag gillade spelet såklart jag brydde mig inte om annonserna som vad folk oftast säger. Mitt problem är att jag precis kom in i spelet som jag var på nivå 23 när jag avinstallerade appen eftersom det blev för svårt att spela att det gjorde spelet tråkigt
Det här spelet är bra. Jag tycker om att spela det. Den har så många nivåer, så vi kan njuta av den mer och mer. Jag gillar det😊😊
Det är ett bra spel om det inte finns några annonser😑
Går inte installera
Mmmmmm %
Skulle älska det här sättet mer om det inte finns någon energigrej
Riktigt roligt, bra koncept och ett kärleksfullt godisspel som jag precis har börjat och jag kan se att det här spelet är det bästa Android/iOS-spelet på dagens appmarknad. Du styr godiset och du löser pussel för att få det godiset till Om Nom, en sockervarelse som bara älskar en sak... GODIS!Det finns många nivåer som det ser ut, så du kommer att ha många roliga stunder när du spelar det här pusselspelet, och du kommer att känna ett behov av att "uppta ditt spel" när svåra hinder kommer i din väg. Tack Zeptolab!
Så söt och rolig
Cut the Rope 2 解謎 kji
Jag skulle ge er alla fem stjärnor men jag hatar de där annonserna som fortsätter att visas, annars är detta det bästa spelet någonsin
I samma ögonblick som jag tackade nej till att ge spelet pengar kraschade spelet och kunde inte öppnas igen.
Jag älskar det här spelet, men jag gillar varuautomaterna bättre haha! Om du gillar fysik kommer du att älska det här spelet
Jag gillar verkligen cut the rope, det är ett bra pusselspel, får dig att tänka och på vissa måste du vara snabb😁
Den är väldigt trevlig och rolig. I den tidigare versionen finns det inga prylar nu är den laddad om. Jag gillar det här spelet, jag började spela cut the rope när 4 år jag fortfarande spelar. Nu är min ålder 13
Det är väldigt roligt att ladda ner det men har fasnat på en svår bana
Roligt tidsfördriv
Det är ett ganska roligt
Jättebra!!!
Cut the Rope 2 Slagalice qso
Det här spelet är fantastiskt, jag är glad att de lagt till fler funktioner och sånt fortsätt så bra utvecklarna (kan inte vänta på version 3 om det finns en)
Ganska bh betre en ettan!!!!!!
Jag tycker den är rolig men den tar mycket plats och det är svårt att få alla medaljerna!
Fungerar inte efter nivå 3 och fortsätter att starta om med något meddelande om "behåll inte acrivities"
Hej
Jag gillar det första spelet och jag gillade också det här, men när jag nådde nivå 42, hade spelet fel. Hela skärmen blev gul så jag kan inte se något. Vänligen fixa detta fel.
Cut the Rope 2 Teka-teki wgt
Det är kul men ändå jobbigt på något sätt
Det finns annonser bokstavligen varje gång du måste återställa spaken eller göra något riktigt, och många av annonserna är en minut långa eller kraschar appen. För att bli av med annonser måste du betala 9,99 USD i månaden. löjlig.
Microtransaction och bara ett antal försök sen måste man vänta
Kul men blir lite tråkigt
Fet bh:)
Jag älskar verkligen spelet men varje nivå har minst en annons
Det är ett roligt spel för att hålla dig sysselsatt. Men tilläggen står i vägen för det och spenderar pengar för att bara få röven att försvinna med några andra förmåner som bara är irriterande vid vissa tillfällen.
Roligt men lite svårt(eller är jag dålig)
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Akcija zeet
Den här appen är så rolig att jag hade den första på min dator och det var så roligt! Men sättet den här är uppgraderad på är galet kul! Det finns tricks men roliga och superenkla och utmanande att ta sig runt, jag rekommenderar det definitivt!
det var alldeles för många annonser, det var som att jag var tvungen att titta på en minuts reklam varannan gång, de två spelningarna tog ofta kortare tid än annonserna, vilket gjorde spelet ospelbart.
Det är kul tänkte jag... sen kom jag till nivå 27-28 ungefär och jag sugde på det i ungefär 1-3 veckor och jag hatar att jag inte kunde gå ut nivå 27-28 och plus skolan tog det min för varje 😐 då tills den här dagen har jag kommit förbi det som vad flippen 😩
Roligt och klurigt
Trevligt pusselspel och om du inte vill spendera pengar titta på annonser. Jag älskar att jag kan fortsätta spela och om du får slut på liv, köp mer med mynt som du tjänar när du tittar på 30 sekunders annonser vilket verkligen inte är dåligt.
Ganska kul
Det är kul att spela.... Dessutom är de extra boosters/tipsen mycket rimliga! Även om det finns några buggar. Jag hoppas du fixar det
bra spela om man har tråkit
Den är ok men jag gillar mest caractärerna
Inget dåligt spel, men jag gillar att klippa repexperimenten bättre...
kul
Du måste tänka på att rensa varje nivå...en träning för hjärncellerna.Och det lilla monstret har ett sött litet ansikte...så varför inte??
Sätt till många och långa annonser. Bokstavligen ospelbar...
Cut the Rope 2 Головоломки jur
Bra att veta vad man ska göra